پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5120
-
الف
+

تدارک آی‌فیلم عربی برای ماه رمضان

سریال‌های ویژه ماه مبارک رمضان برای پخش از آی‎فیلم عربی مشخص شدند.

سریال‌های «پایتخت 5»، «گاندو»، «ماه و پلنگ»، «خانه به دوش» و «خداحافظ بچه» سریال‌های ماه مبارک رمضان برای پخش از آیفیلم عربی خواهند بود.

به گزارش آی‌فیلم، در این گزارش مروری بر سریال‌هایی خواهیم داشت که قرار است در ماه مبارک رمضان از آی‌فیلم عربی پخش شوند؛ با ما همراه باشید.

گاندو

سریال «گاندو» به‌کارگردانی جواد افشار از 24 فروردین میهمان آی‌فیلمی‌ها می‌شود و جایگزین سریال «مرز خوشبختی» خواهد شد.

داستان این سریال درباره یک گروه از نیرو‌های امنیتی کشور است که به پیگیری پرونده‌های جاسوسی و مقابله با نفوذ می‌پردازند. قالب اصلی این اثر مبتنی بر تعقیب و گریز است و شناسایی افراد، تیم‌ها و عملیات‌های نفوذ، حل معما‌هایی که حل‌نشدنی به نظر می‌رسند و انجام عملیاتی که بیشتر بر هوشمندی و توانایی ذهنی متکی‌اند تا قدرت فیزیکی، ساختار قصه در این سریال را سامان می‌دهد.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی و سارا خویینی‌ها از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «گاندو» از سه‌شنبه 24 فروردین، هر شب ساعت 23:30 به وقت تهران روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های 5:30، 11:30 و 17:30 روز بعد خواهد بود.

خانه به دوش

پخش سریال «خانه به دوش» به کارگردانی رضا عطاران، از جمعه 27 فروردین از آی‌فیلم عربی آغاز می‌شود و جایگزین سریال «مرد هزارچهره» خواهد شد.

داستان این سریال درباره مردی به نام ماشاء‌الله است که در تأمین معاش خود و خانواده‌اش با مشکلات مالی مواجه است. روزی از روزها او به طور اتفاقی با آقای بیات آشنا می‌شود و به پیشنهاد بیات پولی را برای سفر و کار در کشور مالزی به او می‌دهد، اما...

حمید لولایی، رضا عطاران، مریم امیرجلالی، علی صادقی و آناهیتا همتی از بازیگران این سریال طنز هستند.

سریال «خانه به دوش» از جمعه 27 فروردین، هر شب ساعت 19:30 روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود و در ساعت‌های 1:30، 7:30 و 13:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

خداحافظ بچه

پخش سریال «خداحافظ بچه» به کارگردانی منوچهر هادی، از شنبه 28 فروردین از آی‌فیلم عربی آغاز می‌شود و جایگزین سریال «همسایه‌ها» خواهد شد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: مرتضی و لیلا بچه‌دار نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را به فرزندی قبول کنند اما به‌خاطر سابقه زندان مرتضی، تصمیم می‌گیرند بچه‌ای را بدزدند و این کار را انجام می‌دهند ولی در خانه صاحب بچه یادداشتی می‌گذارند این یادداشت مدرکی می‌شود تا پدر بچه دنبال انها بگردد.

شهرام حقیقت دوست، مهراوه شریفی‌نیا، آتیلا پسیانی، بهاره رهنما، حدیث میرامینی، بهنوش بختیاری و مهدی صبایی از جمله بازیگران این سریال هستند.

بر اساس این گزارش، سریال «خداحافظ بچه» از شنبه 28 فروردین، هر شب ساعت 20:30 روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود و در ساعت‌های 2:30، 8:30 و 14:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

پایتخت 5

در ادامه معرفی سریال‌های رمضانی، قرار است فصل پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم از 31 فروردین میهمان آی‌فیلمی‌ها شود و جایگزین سریال «پایتخت 4» خواهد شد.

ارسطو ماشین شاسی بلند می‌خرد و خانواده را برای خوردن هویج بستنی می‌برد امّا در میانه راه ماشین چپ می‌کند و در آب می‌افتد. خانواده نقی بر سر این اتفاق صدمات شدیدی دیده‌اند و نقی برای این موضوع رابطه اش را با ارسطو قطع می‌کند. او برای عوض شدن روحیه خانواده پس از این حادثه، آنها را به ترکیه می‌برد و...

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی و بهرام افشاریان از جمله بازیگران این فصل از سریال «پایتخت» هستند.

سریال «پایتخت 5» از سه‌شنبه 31 فروردین، هر شب ساعت 22:30 روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود و در ساعت‌های 4:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

ماه و پلنگ

مجموعه تلویزیونی «ماه و پلنگ» با بازی داریوش ارجمند و شاهرخ استخری نیز از روز چهارشنبه 18 فروردین، پخش خود را از آی‌فیلم عریی آغاز کرده است.

در خلاصه داستان این سریال چنین آمده: دزد برای هر خانه راه ورودی می یابد و شیطان در هر دل بهانه حضوری. حاج صنعان نعیمی باور داشت که ۶۰ سال درِ دل را بر روی شیطان بسته نگاه داشته است و باور داشت این بسته بودن دل تا زمان مرگ ادامه می یابد تا اینکه...

علی شادمان، ویدا جوان، بیتا سحرخیز، آتنه فقیه نصیری، فرهاد جم و شیوا خنیاگر از دیگر بازیگران این سریال هستند.

سریال «ماه و پلنگ» هر شب ساعت 21:30 روی آنتن آی‌فیلم عربی می‌رود و در ساعت‌های 3:30، 9:30 و 15:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظرسنجی جدید آی‌فیلم

سریال‌های آی‌فیلم در ماه رمضان

۱۴ اینچ از دیدگاه شما چگونه برنامه‌ای است؟

ا.ا/ ط ه

نظر شما
ارسال نظر